بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Selasa, Februari 22, 2011

ISA mereka yang cuba jatuhkan kerajaan ala rusuhan Mesir



Is bermula dengan usaha Mat Sabu, Tian Chua, Idris Ahmad, Nasruddin Hasan, Badrul Hisham, Syed Ibrahim Syed Nor, dan beberapa orang membuat protes ke Duta Mesir.

Mat Sabu sudah katakan ucapan hasutan untuk menjatuhkan kerajaan melalui proses tidak demokratik.

Ketika yang sama, Anwar pun sudah sebut di luar negara dan dalam blognya serta dalam ceramah untuk rakyat bangkit lakukan rusuhan ala Mesir untuk jatuhkan kerajaan kerana menyedari tembelangnya akan terbarai dan pengaruhnya menurun.


Dalam syarahannya Husam mahu membangkitkan rusuhan ala Mesir untuk menjatuhkan kerajaan secara tidak demokratik. Baca seterusnya di RBF sini.

Pada Februari 7hb, Khalid Samad pun meniupkan semangat Mesir dalam blognya sini dengan memuliakan rusuhan rakytat Mesir dan menghina UMNO.


Terbaru Haji Hadi meniupkan semangat untuk memberontak di kalangan rakyat Malaysia seolah-olah rakyat ditindas UMNo dan BN. Baca Harakah sini

Usaha Facebook Kami Benci Najib Tun Razak sini adalah usaha ala Mesir dan Tunisia.

Pakatan Rakyat pun sudah mulakan usaha ala Mesir dengan menggunakan laungan Mesir terhadap Taib Mahmud. Padahal pilihanraya sudah dekat dan rakyat tidak perlu memberontak atau buat rusuhan tapi hanya lakukan tanggungjawab mengundi.

Baca Rocky sini tentang pelancaran Bolsover Revolution yang bunyinya macam rakyat Rusia jatuhkan pemerintahan Czar dalam Bolshevik Revolution.

Timbul pula gerakan MOCS (Movement of Change Sarawak) yang dipimpin oleh Francis Siah, menggesa Taib Mahmud agar ketua menteri Sarawak berundur.

Menurut Francis Siah dalam satu kenyataan, mereka telah memberi jangka waktu yang cukup untuk Taib Mahmud meletak jawatan. Baca di Melanau Blogger

Francis adalah bekas calun untuk Batu Lintang yang dapat undi kurang dari 800 undi. Bekas wartawan Sarawak Tribune dan Malaysiakini yang bercita2 politik ini yang kini di belakang satu usaha portal serangan peribadi ke atas Taib.

Masaalah besar portal ini adalah fakta salah dan membesar2kan perkara yang tak seberapa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...