بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Sabtu, Ogos 25, 2012

Maruah Pimpinan PAS Lebih Hina Dari Pelacur Jalanan....?

PUTRAJAYA DIJUNJUNG, AGAMA DIKENDONG...!
Dua isu ini jelas menunjukkan bahawa PAS sebenarnya berada jauh di bawah garis tanda aras tahap perjuangan Islam sebenar.

Kedua-dua isu ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa ahli dan pemimpin PAS tidak ada lebih mana pun berbanding dengan ahli dan pemimpin UMNO di sisi tuhan. Ini membuktikan PAS tidaklah seislam mana perjuangannya....

Soalan dalam kubur yang ditanya kepada ahli dan pemimpin UMNO itu jugalah yang akan ditanya kepada ahli dan pemimpin PAS. Tiada mana-mana pihak yang mendapat privilege dari tuhan, kecuali mereka yang diredhai, beriman dan beramal soleh.

Isu Pertama, ketika Dr Hasan Ali cuba menegakkan prinsip perjuangan Islam dan cuba bersuara dalam soal murtad dan rumah urut, beliau ditendang keluar PAS. Hampir keseluruhan pemimpin PAS berdiri dibelakang pendirian kerajaan Selangor yang didominasi oleh DAP....!!

Kedua, Ustaz Nasharudin Mat Isa yang dilihat tidak sehaluan dan sering ditempelak oleh pemimpin PAS. Beliau juga mungkin bakal menerima nasib yang sama dengan Hasan Ali, apabila beliau menunjukkan sikap mesra UMNO melebihi DAP.
Dari sudut individu, kedua-dua pemimpin PAS ini sedang menerima dugaan tuhan, sejauh manakah kekentalan prinsip perjuangan Islamnya.... Dari prinsip berjemaah, PAS juga sedang diperhalusi oleh Allah tentang sejauh manakah keikhlasan, kejujuran dan kebenaran di dalam perjuangannya.

Individu pemimpin PAS yang sedang menempelak Ustaz Nasha juga sedang dinilai kiblat perjuangan mereka yang sebenar di sisi tuhan, samada di atas maksud kerana Allah atau di atas maksud selain dari Allah.

Dugaan bukan datang dari luar atau dari UMNO mahupun musuh Islam, tapi dugaan mereka datang dari dalam PAS sendiri. PAS yang selama ini dikatakan memperjuangkan agenda Islam tiba-tiba menentang agenda perjuangan Dr Hasan Ali dan Ustaz Nasha yang cuba melaksanakan agenda perjuangan yang dibawa oleh PAS selama ini.

Kenapa agenda dan pendekatan Islam yang mereka bawa tiba-tiba disanggah oleh kepimpinan PAS sendiri hingga segala prinsip Islam yang cuba diamalkan mendapat tentangan dari kepimpinan...?

Artikel selanjutnya sila baca DISINI SEHINGGA SELESAI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...