بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Rabu, September 26, 2012

Sepetang Bersama T/PM di DUN Wakaf Mempelam


Kuala Terengganu 25/09/2012 - Program Sepetang Bersama Tim. Perdana Menteri dan Isteri diatas kunjungan ke DUN Wakaf Mempelam telah diadakan di perkarangan SMK Sultan Ahmad, Kuala Terengganu.

Perkasa Negeri Terengganu juga tidak ketinggalan untuk sama-sama menyambut ketibaan YAB Tim. Perdana Menteri dan Isteri seawal jam 2.45 petang yang turut dihadiri Yang DiPertua, Tim. YDP, Setiausaha, Ketua Wiranita dan lain-lain AJK Peringkat Negeri Terengganu dan Daerah.

 

Beliau juga menegaskan bahawa Kerajaan Barisan Nasional mampu membawa perubahan yang besar dan menyediakan kemudahan yang pelbagai, menyelesaikan masalah rakyat jelata dengan secara berkesan.

Turut hadir,Menteri Besar, Dato’ Seri Haji Ahmad Said; Setiausaha Kerajaan Negeri, Dato’ Haji Mazlan Ngah dan semua Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Terengganu. Hadir sama, Ketua Umno Bahagian Kuala Terengganu, Dato’ Wan Ahmad Farid Wan Salleh dan Pegawai Pembangunan DUN, Haji Wan Mahyuddin Wan Ngah.

Untuk paparan selanjutnya sila layari laman facebook Perkasa Marang dan KLIK DISINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...