بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Sabtu, September 29, 2012

Malaysiakini adalah lidah pembangkang


Pulaukan Malaysiakini


Sudah terang lagi bersuluh Malaysiakini adalah lidah pembangkang. Perkasa mengambil keputusan tidak lagi melayani Malaysiakini mulai hari ini.
Setiap kali Perkasa akan adakan sidang media selepas ini, Perkasa tidak alu-alukan wakil Malaysiakini hadir. Malaysiakini adalah hanya portal berita internet yang tidak berdaftar dengan mana-mana agensi kerajaan yang bertanggunjawab menjaga agensi media mengapa perludilayani.
Mereka tidak patut diberi pass media. Pass media perlu diberi kepada media yang berdaftar sahaja. Perkasa menyeru NGO-NGO memulaukan Malaysiakini.
Perkasa serik dengan Malaysiakini bila isu sampul putih digunakan untuk member sagu hati kepada tetamu warga tua yang hadir pada majlis jamuan Tahun Baru Cina anjuran awal tahun ini begitu hebat dikritik oleh Malayiskini yang mula2 memainkan isu tersebut.
Mereka tidak padang usaha baik Perkasa untuk bersama kaum lain demi perpaduan tetapi Malaysiakini lebih gemar wujudkan kebencian kaum tertentu terhadap Perkasa.
Sebagai pertubuhan yang hampir 100% ahli adalah umat Islam, Perkasa tidak akan mem percayai langsung pihak-pihak yang menjadi rakan dengan Yahudi. Musuhumat Islam adalah Yahudi Zionis. Sesiapa rakan kepada Yahudi Zionis adalah musuh Perkasa.
Dalam konteks Malaysia, rakan kepada musuh Islam adalah musuh Perkasa. Banyak pihak dalam Negara ini yang menjadi rakan Yahudi adalah musuh Perkasa.
Yahudi tidak mahu Islam kuat. Mereka sentiasa berusaha untuk melemahkan umat Islam. 4 cara mereka nak lemahkan Islam. Pertama mereka tidak mahu umat Islam tidak berpendidikan (tidakcerdik). Sebab itu mereka menggunakan wakil mereka dalam Negara ini iaitu ngo-ngo yang menjadi pendesak kerajaan dengan pelbagai kesamarataan demi untuk meliha tpelajar Islam ketinggalan jauh.
Jika umat Islam tidak bijak, maka kita bukanlah umat yang boleh mencipta, membina, mengurus untuk kemajuan umat Islam. Maka umat Islam akan menjadi pengguna sepanjang masa. Umat Islam tidakakan senang dan Berjaya oleh kerana tidak berpendidkan.
Kedua, Yahudi tidak mahu umat Islam kuat pegangan agama, sebab itu Yahudi melalui ngo-ngo bersahabat dengannya menganjurkan pelbagai desakkan kepada kerajaan agar pegangan agama Islam adalah kebebasan individu termasuk umat Islam.
Mereka mendesak hak asasi manusia perlu dihormati. Sesiapa yang ingin menukar agama tidak boleh dilarang. Mereka gunakan tiket hakasasi. Mereka menekan kerajaan dengan isu hak asasi.
Mereka mahu kebebasan pengamal LGBT dibenarkan. Ini adalah bertujuan memesongkan akidah umat Islam. Jika umat Islam tidak berpegangan kuat kepada agamanya, maka lemahlah umat Islam. Puas hatilah Yahudi kerana Berjaya melemahkan umat Islam.
Ketiga, Yahudi tidak mahu umat Islam kuat perpaduan sesame mereka. Yahudi bimbang jika umat Islam bersatu mereka sukar ditewaskan Islam. Jalan mudah mereka memecah belahkan umat Islam dengan menyokong sesetengah pihak di kalangan umat Islam yang berfikiran liberal.
Mereka menaja kumpulan itu agar tidak bersama dengan kumpulan lain yang pro kerajaan yang ada. Mereka akan sentiasa berusaha agar umat Islam berpecah.
Keempat, Yahudi tidak mahu umat Islam ada kuasa. Kerajaan yang kuat dengan pegangan Islam, Yahudi akan cari jalan menjatuhkannya. Mereka gunakan pelbagai pihak dari dalam Negara ini dengan menyediakan dana besar menaja dan menyokong apa saja agar kerajaan Islam tumbang.
Dalam konteks Malaysia, mereka gunakan ngo-ngo yang mereka taja supaya memburuk-burukan kerajaan yang ada sehingga mencipta pelbagai isu agar mendatangkan persepsi buruk rakyat terhadap kerajaan.
Perkasa lihat Malaysiakini dan Suaram dan ngo-ngo tertentu adalah jelas talibarut Yahudi Zionis yang ingin kerajaan pimpinan majority umat Islam Negara ini tumbang.
Mereka akan naikkan pemimpin Islam lain yang boleh menjadi boneka mereka. Jelas Yahudi sudah berjaya disesetengah negara Islam sebelumini. Mereka akan berusaha menjatuhkan kerajaan BN dibawah kepimpinan UMNO.
Sekali lagi untuk makluman, Perkasa tidak akan melayan Malaysiakini lagi.

Tidak ada jemputan kepada Malaysiakini untuksidang media Perkasa selepas ini. Kepada umat Islam dalam Negara ini, Perkasa menyeru agar semuanya memboikot Malaysiakini.
Tidak perlu melayari Malaysiakini. Anggap sahaja alat Yahudi ini tiada lagi. Melayari Malaysiakini bermakna menyokong Yahudi. Kalau kita marahkan Amerika Syarikat sehingga mahu boikot Pepsi, Coca-cola, Starbuck, kita juga wajib boikot Malaysiakini.
- Syed Hassan Syed Ali,
SetiausahaAgung Perkasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...