بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Isnin, Oktober 15, 2012

Bila ‘Khalifah Umar’ Versi PAS Yamseeng!!!!


guaneng1
PADA Mac 2009, setahun selepas Pakatan haram berkuasa di Pulau Pinang, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng keluar kenyataan yang dia mahu mencontohi Khalifah Umar Al-Khattab, semua media dan balaci/macai PAS begitu menyambut tinggi kenyataannya tersebut.

Kenyataan itu disulam selikan dengan pembohongan yang konon PAS telah berjaya mentarbiah DAP, disebalik dakwaan DAP lah yang sebenarnya telah mentarbiah dan mendakwahkan PAS.

Walaupun banyak bukti selepas itu menunjukkan tidak ada satu pun ciri-ciri pemerintahan dan keperibadian Guan Eng ini yang menyerupai sifat Khalifah Umar, itu tidak menghalang macai yang bodoh-bodoh ini menyanjung cina Melaka yang terbuang ke Pulau Pinang itu sebagai seorang yang hebat.

Nak-nak bila Guan Eng melantik Mat Sabu ke dalam Lembaga Pengarah Perbadanan Air Pulau Pinang dan jawatan Yang Dipertua Majlis Agama Pulau Pinang akhirnya diserah kepada satu-satunya ADUN Pas di negeri tersebut Salleh Man, lagilah macai dan balaci tidak teragak-agak menyokong Guan Eng dan DAP.

Nampak sangat kerana duit dan kuasa, macai PAS dibutakan mata dan telinga dari hakikat sebenar Guan Eng ini.

Dan sekarang, bila gambar-gambar Guan Eng sedang minum beer tersebar luas dan ada pulak perempuan seksi yang kita percaya GRO ini bersama-sama dengannya, apakah tergamak lagi balaci PAS mahu menyamakan cina Melaka ini dengan Khalifah Umar?

Memanglah Guan Eng ini kafir dan boleh minum minuman keras, itu kita taulah tapi yang macai PAS mengangkat dia setaraf dengan Khalifah Umar dulu tu kenapa pulak?

Kita tahulah majoriti macai PAS dan Mat Sabu sendiri adalah terdiri daripada golongan faham syiah – yang tidak mengiktiraf sahabat-sahabat Nabi yang menjadi pemerintah Mekah selepas kewafatan Rasullallah saw, melainkan Saidina Ali sahaja.

Tapi tidak sepatutnya maruah dan kesucian Khalifah Umar diletak begitu rendah setaraf kafir seperti Guan Eng yang tidak segan silu bergambar minum minuman keras di sebelah GRO!!

Sebab itu tujuan artikel ini ditulis bukan nak mengatakan Guan Eng minum arak sebelah GRO, tapi PAS - kerana mengangkat kafir harbi ini setaraf dengan Khalifah Umar al-Khattab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...