بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Sabtu, November 03, 2012

Kenapa Kita Tidak Berfikir- Siapakah Punca Dua (PAS dan UMNO) Bersaudara Bertelagah


Saudaraku yang amat ku kasihi, mari kita berhenti sebentar untuk melakaukan muhasabah pada diri kita yang semakin hari semakin dicelarukan dengan kepelbagaian isu  yang kadang kala merobek jiwa kita sesama Islam,
Apakah yang sebenarnya kita hadapi sekarang, adakah kita sedang menghadapi  berbezaan ideologi dalam politik, jika ianya benar kenapa sebelum ini kita tidak menghadapinya sesukar ini,
Paling tidaknya kita masih punya ruang untuk bersama , tetapi kenapa tidak dimasa sekarang, pernah kah kita tahu dimanakah punca segalanya ini? Adakah ianya hanya berpunca kepada isu politik? atau isu berlainan ideologi atau ada  sesuatu yang cukup licik berada ditengah tengah kita yang menghantui pemikiran kita, sehinggakian kita menghadapi kecelaruan didalam kehidupan  seharian.
Jika dahulu kecel;aruan ini tiadk lah hebat sebagaimana sekarang, dalam hal hal yang berkaitan kepentingan Agama kita kita sentiasa bersama, kita sentiasa bersatu  mengatasinya dan meletakkannya kembali ke tempat yang sepatutnya. Kenapa tidak  sekarang?
Mari kita kupas bersama saya dengan panduan yang diberikan oleh sahabat saya untuk memberikan kesedran kepada kita  bahawa dikalangan kita ada seorang makhluk yang telah meracuuni pemikiran kita dan penyatuan kita se4lama hari ini.
Apa yang kita harapkan ialah penyatuan itu akan berlaku.. Ramai tokoh pemimpin dan penyokong Reformasi 1998 pun sekarang dan bersatu kembali dengan UMNO. Juga lihat saja bagaimana webmaster-webmaster zaman Reformasi dahulu kini dan memblog pula untuk UMNO.
Dan dibawah ini  disebutkan punca sebenarnya  yang sedanh kita hadapi sekarang, jadi membuang makhluk ini akan memberikan impak yang cukup besar dalam  penyatuan ummah  kita di Malaysia.. Ini lah Dajal yang sebenarnya di Malaysia.
1. UMNO itu pernah menjadi pejuang yang tulen, sehinggalah Anwar masuk dan telah merusak dari dalam.
2. Dan PAS itu juga pernah menjadi pejuang yang tulen, sehinggalah Anwar juga masuk merusak dari dalam.
3. Sesungguhnya UMNO pernah memuja Anwar sepertimana PAS kini sedang memuja Anwar
4. Dan sesungguhnya PAS suatu masa nanti pasti akan membenci Anwarsepertimana UMNO kini sedang membenci Anwar.
5. Sesungguhnya UMNO dan PAS sebenarnya adalah bersaudara atas bangsa yang sama dan agama yang sama, cuma nama yang berbeda.
6. Dan sesungguhnya UMNO dan PAS itu juga berkongsi nasib malang yang sama, hanya dalam timeframe yang berbeda.
6. Syukur UMNO telah menyedarinya dan sekarang cuba memperbaiki.
7. Dan mudah-mudahan PAS akan menyedarinya sebelum segalanya terlambat.
Kesimpulannya kenapa sebelum adanya Anwar segalanya berjalan tanpa  banyak masalah  dan masih  boleh dibincangkan, kenapa setelah ada nya manusia bernama Anwar segalanya telah kabur sehinggakan dalam soal agama pun kita terpaksa tunduk kepada  asakan Anwar.
Tidakkah kita terfikir bahawa kehadiran Anawar dalam kancah politik tanah air bukan sebagai politikus tetapi lebih daripada itu.
Kemasukan Anwar didalam ABIM telah mengwujudkan dua  golongan yang berpandangan yang berbeza iaitu ABIM PAS dan ABIM UMNO, kenapa setiap kali sentuahn Anwara akan menghancurkan Perpaduan yang telah dibina. Tidak kita mahu berfikir?
Sentuahn nya seumpama Dajal yang diutuskan oleh Yahudi untuk memecahbelahkan  kesatuan ummat. Pada mulanya  subur berkembang dan kahirnya akan hancur dimamah ketaksuban diri.
Sebelum terlambat alangkah bagusnya jika penyatuan itu berlaku sebelum segalanya sudah terlambat dimana sebelum musuh mush islam bermaharaja lela untuk meratah kita yang kini diambang  penjajahan .
Akhirnya mari kita bersama sama tidak kira PAS atau sesiapa sahaja Menolak makhluk yang bernama ANWAR IBRAHIM.
Sumber:rmf7

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...