بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Isnin, November 19, 2012

Berjiwa Khadam Pada Kafir Harbi, Nak Jadi Perdana Menteri


Depa kata..,
” Hadi Awang menegaskan, misi ke Putrajaya bersama komponen Pakatan Rakyat tidak akan terlaksana sekiranya mendapat sokongan orang Islam sahaja. Semua kaum di negara ini juga mengakui pemerintahan perlu secara masyarakat Majmuk. Apa yang telah ada dalam Perlembagaan iaitu Islam agama persekutuan, keadilan kepada agama lain, hak istimewa bumiputera, bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi dan raja berperlembagaan sudah disepakati. Tidak mungkin rakyat dapat disatukan atas dasar perkauman, sekali gus mengkritik parti yang berasaskan kaum seperti Umno, MCA dan MIC sebagai “tidak relevan.” ”
Iskkk…!!!..
Akhirnya Hadi Awang melanggar amanat yang dia sendiri cipta, Allah tunjukkan kepada pengikut sewaktu dia masih hidup lagi, tetapi saperti biasa mereka akan terpukau dengan serban yang membalut kepala Hadi Awang itu, sahingga di butakan mata hati untuk menilai apakah sebenarnya matlamat amanat yang telah menyebabkan berlakunya perpecahan umat Muhamad S.A.W di bumi Malaysia satu ketika dahulu.
Hadi akui untuk memerintah didalam masyarakat majmuk ( masyarakat dari pelbagai agama dan bangsa) kerajaan memerintah perlu mengikut kehendak masyarakat majmuk tersebut dengan mengikut landasan peraturan yang telah di tetapkan di dalam perlembagaan persekutuan. Yang mana peraturan ini telah lama UMNO dan Barisan Nasional mengamalkanya dan berjalan lancar selama 53 tahun rakyat hidup dengan aman damai.
Hadi menuduh UMNO, MCA dan MIC adalah parti perkauman, tetapi dia lupa di dalam PAS sendiri tidak ada kaum lain, tetapi UMNO, MCA dan MIC di gabungkan didalam Barisan Nasional, yang dulu Hadi kata menentang mereka ini jika mati, akan mati syahid dan harta yang di korbankan untuk menentang puak (UMNO dan BN) ini adalah jihad, tetapi kini Hadi menyembah lutut kaum Cina dan India yang bukan Islam malah sebenarnya musuh Islam demi kerana ingin bernafas di Bumi Malaysia sebagai ahli politik dan ingin menjadi Perdana Menteri. inilah perkara yang Hadi haramkan kemudian dia Sendiri Halalkan.
Selanjutnya baca dan KLIK DISINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...