بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Rabu, Disember 29, 2010

Perkasa _Bukan masa untuk bercakap tapi membuktikan


Dalam komentar yang lalu..serangan saya ialah untuk menyalakan semangat perkasa supaya tidak bersikap hipokrit. Justeru ini masanya bertindak ,mendesak dan mengasak kerajaan demi Melayu dan Agama Islam.
Ya tulisan terdahulu agak kasar kerna itulah lumrah manusia apabila terlalu geram tambahan pula bukti berada didepan mata.. tiada siapa berani menyangkal kerna pengalaman aku 25 tahun didalam bidang pembinaan ,sangat mengenali perangai kontaktor Umno, Penipu Bangsa ini.
Justeru aku mencabar Perkasa untuk :-
1) Menubuhkan JK Khas mengawal kontaraktor Umno(Perkasa) yang suka mengALI-BABIkan projek kepada Cina. Tersangat mudah masuk sahaja ketapak pembinaan. anda akan melihat dipapan iklan terpampang nama syarikat pembinaan Melayu. Masuk kedalam projek 99.99 peratus subkon projek semuanya Cina.

Apakah ini semangat Ketuanan Melayu.? Mana subkon Melayu..? Panel khas ini hendaklah berjiwa Perkasa bukannya pengkianat bangsa..bangun berdiri membela subkon Melayu.
2) Dalam gelora ini aku menyeru kepada Perkasa…bangun!!. katakan kepada Umno,kembalikan Cuti Umum semua negeri di Malaysia kepada hari Jumaat. Sejarah membuktikan sejak zaman Kesultanan Melayu cuti adalah Jumaat.
Manusia yang menukarkan cuti dari Jumaat kepada Ahad adalah pemimpin Umno. Mereka ini Pengkianat. Ayuh Perkasa desak mereka kembalikan cuti kepada Jumaat.Daulatkan Agama kita. Aku yakin jika hari ini berjaya ..seluruh umat Islam akan menobatkan Perkasa.
Kalau tidak Perkasa akan lebih busuk dari Perkasam.
3)Aku juga mahukan Perkasa hari ini juga…mendesak Umno..kembalikan biasiswa kepada pelajar Melayu. Umno pengkianat ini, telah menghapuskan biasiswa kepada anak bangsanya sendiri kerna terperangkap helah sekutu BN didalamnya.Lalu diwujudkan PTPN. PTPN pinjaman penuh kecelakaan untuk bangsa Melayu anak Melayu.
Poorah..Poodah..Juara Rakyat! ..Ketuanan Melayu!..semuanya bohong,penipu. Katakan kepada Umno wahai Perkasa Ini orang Melayu ,bangsa Melayu terbukti Melayu bukan Keling bukanya mamak.Kembalikan biasiswa kepada mereka seperti tercatit dalam perlembagaan. Biarkan bukan Melayu dengan PTPN.
Sekali lagi aku yakin seluruh mahasiswa ,pelajar dan orang Melayu akan menjerit dengan kalimah takbir dan alhamdullillah bahwa BIASISWA telah dikembalikan kepada Melayu.
Kalau tidak Perkasa akan lebih busuk dari pekasam..pekasam (2X) bersambung…untuk 3X ,4X pekasam.

Melayu mahukan Perkasa bertindak ,bukan bercakap,bukan berceramah…
Mutalib Mohd Nor
talibsurveyor@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...