بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Khamis, Disember 30, 2010

TOK HIM DAKWA PAKATAN CUBA BODOHKAN RAKYAT !!

Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali menempelak Pakatan yang mengaburi mata rakyat dengan menggunakan janji manis 100 hari sebagai modal terdesak bagi mendapatkan semula sokongan rakyat.

Beliau juga mendakwa Pakatan terlalu angkuh dengan kejayaan merampas Negeri2 BN akan tetapi tidak mengotakan beberapa janji2 manifesto PRU 12. Tok Him mengingatkan kepada rakyat bahawa Anwar ibrahim hanya mengimpikan jawatan Perdana Menteri dan sanggup melakukan apa sahaja termasuklah menggadaikan perlembagaan Negara demi mencapai cita2 beliau.

PAS katanya kini semakin terdesak untuk mendapatkan kuasa sehingga membiarkan perjuangan parti itu dipinggirkan. PAS juga membiarkan DAP terus menguasai Pakatan dengan menggunakan Anwar sebagai kambing hitam untuk mendapatkan kuasa pada PRU 13.

Perjuangan Pakatan dilihat masih samar dan masih belum beryakinan untuk bekerjasama secara utuh kerana ideologi mereka yang berbeza2. Beliau berkata demikian ketika diminta menjawab tuduhan Timbalan Pesuruhjaya PAS III Selangor, Datuk Mohd Amar Abdullah yang menyifatkan kenyataan Tok Him sebagai tersepit dan tidak mengenang jasa PAS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...