بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Ahad, Januari 30, 2011

TONTON DAN NILAIKAN SESUMPAH DI BUMI BERTUAH


Lihatlah bertapa hipokritnya si munafik ni, bila ada jawatan puji melambung dan bersumpah setia tapi bila dipecat terus dilaung diktator di huru harakan negara. anjing pun tahu menghargai tuannya walau hanya diberi tulang tapi ini lebih hina dari anjing setelah diberi dulang emas. Dari keluarga bangsat datangnya.


Tidak ada langsung unsur paksaan atau penderaan dikenakan keatas Sukma bagi mendapatkan keterangan oleh ASP Roduan ketika itu di Bukit aman, berbeza dengan fitnah dan dakwaan Anwar bahawa Sukma didera, dipaksa dan disiksa oleh polis untuk mendapatkan keterangan kejadian liwatnya. Dasar putar alam dan pemfitnah bagi mewujudkan kebencian rakyat kepada pihak polis. Lihat sendiri betapa harmoninya suasana penyiasatan berbeza dengan gaya Anwar memaksa polis mendera saya dahulu macam penjenayah macam komunis dibuatnya, tetapi dibawah Tun M masing-masing diberi hak sendiri bercakap dari hati dan pengalaman serta bukti, begitulah berbezanya Tun M memerintah dari si durjana ini.


Hoi Aljurb kok ya pun nak famous satu dunia pun janganlah sampai kau gadai agama dan mempersendakan Allah, tak takut mampus ke? Umur dah 64 apa nak jadi?




Hoi Nuar sape ajar kau yang kalimah Allah tu untuk semua? Ugama apa? ko nak jadi jadi Firaun ke? suka hati kau je nak ubah hukum Tuhan semata-mata nak tarik orang bukan Islam sokong kau. Kalau kena bakar colok satu hari nanti apa kau nak buat jugak macam kau hangguk 7X masa kat kematian Teoh Beng Hock. Moyang mana ajar kau?


Posted by srikandi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...