بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Sabtu, Februari 05, 2011

LEE KUAN YEW 'DITAMPAR' CHEE SOON JUAN ... KAH KAH KAH ... PANAS !

Godfather DAP, Lee Kuan Yew sebenarnya lebih menakutkan dari kerajaan BN ... malah lebih menakutkan dari Mahafiraun dan Mahazalim (gelaran oleh pencacai PAS) Tun Dr Mahathir.

Demokrasi, meritokrasi, hak asasi, kebebasan bersuara dan kebebasan media di Singapura adalah lebih teruk lagi jika dibandingkan dengan Malaysia.


Kelantangan suara Chee Soon Juan mengakibatkan beliau telah dipenjarakan lebih tujuh (7) kali oleh parti PAP dibawah pimpinan Menteri Mentor Lee Kuan Yew. Hanya kerana menyuarakan hak dan kebebasan bersuara ...

pihak pembangkang di Malaysia cukup bertuah kerana mampu melanyak kerajaan BN melalui media alternatif ... berani ke jika menjadi pembangkang di Singapura!









Rakyat Singapura hanya berani bersuara melalui internet ... jika tidak! penjara menanti kedatangan mereka!





Apa jaminan rakyat Malaysia jika DAP berkuasa, ISA mungkin tidak akan dikenakan! ... Sedangkan Godfather DAP, parti PAP turut mengamalkan ISA di Singapura.





Amat melucukan parti PAS sanggup bersekongkol dengan DAP yang kononnya memperjuangkan demokrasi sebenarnya adalah keldai tunggangan seumur hidup ... semata mata untuk undi wahid!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...