بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Rabu, Januari 26, 2011

FACEBOOK - PENGHINAAN MELAMPAU - APA TINDAKAN KITA ??


Astagfirullahal 'Azim.. Seorang facebooker yang menggelarkan dirinya Katy Lim Li Lian telah menghina dan mencaci Allah swt dan junjungan Nabi Muhammad saw. (KLIK pada gambar ini untuk melihat lebih jelas). Tindakan ini amat biadap dan jika dibiarkan, Islam akan terus dihina.



Persoalannya, apakah peranan kita sebagai seorang Hamba Allah dalam menangani masalah sebegini. Kita leka melayari Facebook sehingga tidak sedar, ada orang lain yang menggunakan networking untuk memburuk2kan Islam. Sedarlah wahai Umat Islam sekalian, tidak salah menggunakan laman sosial ini. Akan tetapi, bertanggungjawablah bagi menyedarkan orang2 sebegini dari terus meruntuhkan maruah Agama Allah. 



Jika dibiarkan dan tiada sebarang tindakan diambil, maka perkara sedemikian akan lebih berleluasa  dan tercetuslah perkara-perkara yang tidak di ingini berlaku.  Pihak-pihak tertentu perlu lebih peka dan bertanggungjawab di atas perkara tersebut.  Jangan tunggu arahan PM baru nak lakukan siasatan.

Klik disini: http://wklow.blogspot.com/2010/09/katy-lim-li-lian-who.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...