بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Sabtu, Februari 12, 2011

HUSAM MUSA DEDAH SKANDAL SEKS ADUN PAS PERUPOK ??


Jika sebelum ini Kumpulan Facebooker Nadi Rakyat dan blogger Papa Gomo mendedahkan Skandal Seks melibatkan ADUN Selising dari Kelantan, kini beliau tidak keseorangan. Pendedahan terbaru akan dibuktikan mengenai kisah seorang lagi ADUN dari PAS, ADUN PERUPOK yang kecoh semalam di beberapa blog. Lebih mengejutkan, pendedahan ini dibongkar oleh salah seorang Pemimpin Kanan PAS Kelantan. WOW !! Apa muslihat beliau?
Kisah seks beliau ini dikatakan bermula dari sebuah Hotel terkenal iaitu Hotel Grand Season. Hotel 5 bintang. Lebih hebat dari ADUN Selising. Jangan pula marah pada blogger2 Pro Kerajaan. Info mengenai kes ini bukan direka cipta dari kami. Seperti yang Melayu CinDia perkatakan, ianya datang dari mulut Pemimpin Kanan PAS Kelantan. Pelikkan? Apa motif beliau menceritakan semua ini?

Soal moral yang dahulu seringkali dikaitkan dengan pemimpin2 UMNO kini tidak lagi relevan. Pemimpin2 PAS sendiri sudah mula menunjukkan taringnya dengan menggunakan kuasa bagi menutup kesemua perbuatan maksiat mereka.

Lebih mengejutkan, pembongkaran ini bermula dari Pemimpin2 PAS dari Kelantan, sebuah Negeri yang digelar sebuah Negeri Serambi Mekah. Bukankah ianya 1 penghinaan?

Persoalannya, siapakah pemimpin PAS yang membongkar kisah ADUN Perupok? Husam Musa? Mungkin Ya, Mungkin Tidak. Tunggu.... Jawapannya selepas ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...