بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Rabu, Januari 19, 2011

AWAS !!!! DAP BERNIAT JAHAT DI SELANGOR

Speaker Selangor, Datuk Teng Chang Khim hari ini mengisytiharkan kerusi dewan undangan negeri Pelabuhan Klang kosong berikutan kegagalan penyandangnya, Badrul Hisham Abdullah gagal menghadiri sidang dewan undangan negeri Selangor selama lebih setengah tahun.


Langkah drastik ini diambil oleh speaker Dap sebagai langkah untuk menghalang beliau hadir dalam sidang khas pindaan perlembagaan pada 24 Januari nanti.


Dap memerlukan 2/3 sokongan untuk meluluskan pindaan perlembagaan dan menggugurkan adun tersebut Dap yakin cita cita untuk menghapuskan kuasa raja terlaksana. 



Tiada lagi istilah Raja berpelembagaan dan Raja tidak perlu lagi untuk hadir merasmikan persidangan dewan DUN. 


Di sini , kita lihat kebodohan Melayu dalam PR ( Price Rising) untuk meruntuhkan sebuah kerajaan Selangor.


Wahai Melayu dalam Pas dan Pkr sedarlah bahawa Melayu sedang dinyahkan ketepi oleh DAP BABI.


Badrul Hisham memenangi kerusi Pelabuhan Klang pada pilihan raya umum 2008 di bawah tiket PKR dengan majoriti 4,407 undi,


Pada Oktober 2009 beliau telah meninggalkan PKR dan memilih menjadi ADUN Bebas yang mesra BN tetapi kemudiannya menyertai Umno pada Mei tahun lalu.


Selangor mempunyai 56 adun dan dengan ketiadaan Badrul bermakna jumlah adun tinggal 55 sahaja dan Dap memerlukan 37 undi untuk meminda perlembagaan negeri. Pakatan Price Rising kini mempunyai 35 undi dan tidak mampu untuk menukar atau meminda perlembagaan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...