بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Selasa, Januari 18, 2011

Provokasi kebudak-budakkan

Satu laporan polis telah di buat oleh WIRA PERKASA melalui ketuanya Sdr. Arman Adza di balai Polis Sentul tengahari tadi berikutan dengan tersebarnya dilaman sosial ‘Face Book dengan pemegang akaun “Media Pakatan Rakyat” dan “Tibai UMNO” yang telah memfitnah Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), yang merupakan hasutan kepada pengundi pengundi DUN Tenang.

Disini Ingin Saya Mewakili WIRA PERKASA MALAYSIA secara tegaskan setelah memeriksa dan menghubungi PERKASA Johor serta PERKASA Pusat mengenai surat layang ini dan menapati ianya sebuah surat palsu. menurut Sdr Arman Adza di sidang media petang tadi.

Laporan polis dibuat oleh pihak PERKASA bagi menolak dakwaan surat itu adalah keluaran PERKASA, Kami tidak teragak agak untuk mengambil tindakan undang undanguntuk menyaman piahk “Media Pakatan Rakyat” dan “Tibai UMNO” yang telah memburukkan nama baik PERKASA. sambung beliau lagi.
Pesanan beliau pada pihak yang tidak bertanggung jawab dan berfikiran sempit agar menghentikan provokasi kebudak-budakkan, yang dilihat saperti kekurangan modal untuk menghadapi PRK DUN Tenang ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...