بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Jumaat, Januari 07, 2011

Gagap semakin KURANG HAJAR!...HARKKK PTUIHHHH!!

“For any resolutions or Bills to be passed in the state assembly, does it need to have the consent of the Sultan? No,” Khalid (picture) said. - TMI

kiwak punye menteri besar buah!. tak puas2 lagi nak sembah derhaka? kan baginda sultan dah menitahkan supaya dipersembahkan dulu apa jugak perubahan yang nak di lakukan sebelum di PERKENANKAN!!!. kenapa masih nak mengenepikan peranan baginda sebagai payung rakyat? dia lupe ke dia tu menteri besar negeri mana?

Menteri vesar buah terjal ni tak paham bahase ke ape? sebelum ni ramai ahli2 komunis dap yang secara terang2 menolak kuasa2 sultan. tapi kini terbukti menteri buah besar menipu rakyat konon2 kerajaan fuckatan yang akan mengembalikan kuasa2 raja!. sudah terang lagi bersuluh. fuckatan pusing lagi 360 darjah!

sebenarnya menteri besar buah lah yang sengaje "beraja di mata bersultan di hati" apabila sewenang2nya memperkotak katikan titah di raja sekali gus memperlihatkan kesombongan barisan exco fuckatan yang tidak mengumpamakan kedudukan baginda sebagai raja di negeri selangor

betul seperti yb zahrain nyatakan bahwa kedegilan si kiwak menteri besar buah selangor adalah tok dalang yang arahkan oleh puak2 komunis utk membolehkan mereka berpeluang mengubah perlembagaan seperti yang berlaku di singapork! Klik sini

adakah kita harus membiarkan melayu pengkhianat seperti si gagap, shuhaimi dan lain2 berterusan menghina institusi raja2 melayu serta mengheret rakyat semata2 kerana memenuhi agenda tersembunyi puak komunis?

"KETUANAN RAKYAT HANYA MEMPERGUNAKAN RAKYAT SEPERTI MELAYU PENGKHIANAT"...PEGI JAHANAM DENGAN KOMUNIS!..HARKKK PTUIHHH!!
Posted by Jeffry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...