بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t - Ayuh kita bangkit, mempertahankan nadi Bangsa Melayu, Agama dan Tanah Air tercinta dari mereka yang cuba menghancurkannya. Allahhuakhbar, Allahhuakhbar, Allahhuakhbar.
Email: perkasa_terengganu@yahoo.com.

Ahad, Januari 02, 2011

PANAS BERAPI! MARI BACA BAGAIMANA MELAYU DILAYAN DI SINGAPORK!

Hari itu aku siarkan email panas dari pembaca, email tersebut aku terima dari seorang rakyat Singapura, klik sini

Hari ini aku terkejut baca kisah Fandi Ahmad dalam Neutral Daily, klik sini

Korang boleh tengok macamana melayu dilayan di senuah negeri yang satu masa dulu milik orang melayu. Aku nak korang baca artikel ini dan fikir sedalam-dalamnya. Perkara ini boleh berlaku kat Malaysia. Tidak mustahil sebenarnya.

Sementara itu, aku juga baru dapat tahu yang portal Perak Today telah dihack oleh manusia durjana. Klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...